diumenge, 9 d’abril del 2017

TALLER "ADIVINA CUÁNTO TE QUIERO" DEL 8 D'ABRIL

Hola lectors il·lustrats!!

Voldria començar donant les gràcies a la llibreria La Centraleta per la seva hospitalitat. L’Espai no podria ser més agradable per dur a terme el nostre taller de “Adivina cuánto te quiero”. Vam passar una estona molt maca i enriquidora; la llebre gran color d’avellana i la llebre petita color d’avellana ens van deixar ser partícips de com juguen, abans d’anar a dormir, a endevinar com s’estimaven. Uffff! Què difícil, no sé pas si ho podríem endevinar!!! Fins al final del riu, fins al final dels turons....fins la LLUNA!!!!
No sé vosaltres, però jo em vaig sentir molt identificada. Com m’agrada jugar amb el meu petiteke a endevinar com l’estimo.
Vam veure dibuixos, vam jugar a endevinalles orals i visuals, vam dibuixar i finalment al racó dels jocs: un memory i un puzzle per continuar gaudint de les meravelloses il·lustracions d’Anita Jeram.


Un gràcies enorme a en Iago perquè el seu riure en sentir a la Ratona va ser per mi el toc de sortida. Gràcies per participar tan espontàniament i per deixar-nos fotografiar la seva llebre, plena de llum i color. 

Aquí us deixo amb la seva creació. La llebre gran color d’avellana d’en Iago. Mil gràcies!!!


Nomé desitjar-vos unes bones vacances de Setmana Santa. LAPETITEKA està a tope preparant l’especial de Sant Jordi i no oblideu que el dia 19 ens veiem al Centre de Medicina Correctiva.

Una abraçada forta petitekes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada